DİRENİYORUZ!!!

İSTANBUL, 4. LEVENT TEK GIDA-İŞ GENEL MERKEZİ ÖNÜ
İŞÇİYİZ HAKLIYIZ KAZANACAĞIZ! , 4C YE KÖLE OLMAYACAĞIZ!

16 Aralık 2010 Perşembe

DİRENİŞ GÜNLÜĞÜNDEN: 74. GÜN

Bugün sabah kalktığımızda yağmurlu bir hava vardı.Kahvaltıyı yaptıktan sonra bugün ne işler yapacağımızı konuştuk .Saat:14.00 da Tabip Odası,TMMOB,KESK,DİSK' in üniversitelerde öğrencilere yapılan saldırılar için yapılan basın açıklamasına katıldık. Saat;17.00 Genç- Sen'in yine son süreçte üneversitelerde öğrencilere yapılan saldırılar için yapılan yürüyüşte yerimizi aldık. Yürüyüş Galatasaray Lisesi'nden başlayıp Taksim Meydanı'nda yapılan açıklamalarla son buldu. Tekel işçileri adına konuşan Metin ARSLAN, sendikanın verdiği sözleri tutması mücadeleyi devam ettirmesi için sendikalarına geldiklerini polis panzerleriylen karşılandıklarını 74 gündür direndiklerini öbür sendikalara da seslendiğini ,sözün bittiğini, sıranın eyleme gelmesini söyledi. İşçilere saldıran, onları 4/c kölelik sistemine mahküm edenlerin aynı kişiler olduğunu buna karşılık ortak ve birleşik mücadeleyi ön plana çıkarmak gerektiğini söyledi.

Sonra çadıra geldik , sırılsıklam olmuştuk ve çok açtık. Çünkü sabah kahvaltısıyla duruyorduk.Akşam yemeğinde simit ve peynir vardı. Karnımızı doyurduktan sonra, arkadaşlar Ankara direnişinden belgesel yapmışlardı. Onu getirdiler, izledik çadırda. Hala  yağmur yağmaya devam ediyor.Odunumuz da bitti. Bu kış çetin geçeceğe benziyor.